Nain Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 vad e det för skillnad på alla sims spel... lite olika e dom men e det verkligen värt att köpa så många??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 man kan göra olika grejer på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Gwen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det beror på vad du vill göra.. Personligen tyckte jag att Hot Date var roligast, där kan man åka till stan och dejta andra simmar. Och jag tyckte att Vacation var sämst.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag har köp alla sims spel dan d ekom ut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 håller med att hot date är bäst och vacation är sämst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) 1:a Hote date 2:a The sims2 3:a makin magic 4:a bustin out 5:a super star :bah: Redigerat 17 Juli 2004 av GabbeKebbabe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 det är ingen skillnad, första suger o alla andra som släpps kommer att suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 1:a Hote date 2:a The sims2 3:a makin magic 4:a bustin out 5:a super star :bah: sims2 hat inte kommigt ut än! :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeffa Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag tycker att det är värt att köpa alla om man verkligen gillar spelet och vill ha mer saker och sånt. Men det jag tycker är minst värt att köpa är House Party. Länge sen jag spelade House Party men jag kommer ihåg att jag ångrade att jag inte köpte en av de andra då. Macin Macic och Hot Date är nog mina favoriter! :cool: Skulle faktiskt precis starta the sims men tänkte kolla upp om det fanns några coola fusk först. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Som sagt kan man göra olika saker på dom olika, själv gillar jag Hot Date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.