samfisher Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 :( Hej Jag behöver Lite Hjälp!Jag har igen mobil och vill gärna ha en och jag tjatar och tjatar på min föreldrar...............Har ni något knep hur ni fick er mobil?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Du böhöver ju inte säga till dom.Gå o köp den själv vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det Får Jag inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Ehm.. gå långt hemifrån sent på kvällen, sen när du kommer hem säger dina föräldrar : Var har du varit? Du: Jag var långt bort med mina kompisar, jag har ju ingen mobil så jag kunde inte ringa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 haha smart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Ehm.. gå långt hemifrån sent på kvällen, sen när du kommer hem säger dina föräldrar : Var har du varit? Du: Jag var långt bort med mina kompisar, jag har ju ingen mobil så jag kunde inte ringa.. Då ringer mina föreldrar min kompis mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 För det första, behöver du verkligen en mobbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Säg att de kan köpa en beg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Säg så här till dom: Vill ni att jag ska vara säker? Dom säger Ja de e klart! Du säger om jag ska vara riktigt säker behöver jag faktist mobil Inte så bra kom inte på nå bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 önska dig en.. du får den nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag önska och tjata i 2 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Behöver du den till att ringa eller spela?! Om ringa - Köp en nokia 3310 det duger! Om spel - Tycker dina föräldrar gör rätt i att inte ge dig någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.