Champion Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Är det nån mer än jag som verkligen hejar på USA i kriget? Jag hoppas dem krossar irakerna totalt. Hoppas också Saddam får dödsstraff. Ni håller väl med?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag tycker USA inte ska döda hela irak men man kan spränga bort alla fiender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 hoppas bara att sadam åker fast och att dom slutar hota med att döda folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Bort med sadam och alla andra elaka men inte de snälla folket i irak!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Precis jag tycker att trayton bryter mot regel §1:1 vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jo, bush e oxå en idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Precis jag tycker att trayton bryter mot regel §1:1 vad tycker ni? Jo, men de personliga påhoppen gäller väl bara medlemmarna på fuska.se, men jag fattar vad du menar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeuse Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 det e väll rätt men allså jag känner tre stycken som är iraqier på sidan och det e väll lite rasistiskt att säga att man borde krossa iraqierna totalt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jo, bush e oxå en idiot! Jaa... Alla som startar krig är dumma... Men hoppas saddam får dödstraff... De är värt honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jo, bush e oxå en idiot! håller med där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Jag tycker att Bush gjorde rätt att ta Saddam :D Men att han bombar oskyldigt folk är jä**a puckat :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 VARFÖR STARTAR MAN KRIG = IDIOTISKT!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.