💬
Logga in
Fuska.se

Jag Hater Er.

189 svar · startad · 🔒 låst

Jag sa ju att jellyfish hade rätt...det gäller bara att förstå innan det är försent (suna var den gränsen)

Men suna,  menar du inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/pp.jpg knappen?

Det finns 2 olika skins. ;)

Det är OK med stavfel.

Det är dock jobbigt om det är många stavfel.

Senast ändrad:

Men Jellyfish du behöver inte kalla andra för puckon o dum i huvet bara för att man inte kan stava rätt!

Hm...jag har själv ofta stört mig på att folk skriver illa här. Ibland är det helt uppenbart att den som skrivit inlägget helt hastigt har skrivit ner nåt och inte kollat igenom det. Och såna inlägg blir ofta obegripliga eller tar onödigt lång tid att läsa. Så, skärpning till er som inte orkar kolla igenom inlägget innan ni postar det. Sen är det ju så att vissa här inte är så gamla och inte KAN stava så bra än. Dessa personer måste vi ju ha överseende med.

Senast ändrad:

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Men man måste iallafall kunna stava för att göra sig förstådd.

Om man skriver fel i i stort sett alla inlägg så kan man inte bli respekterad helt.

Det är OK med små stavfelk enstaka gånger men när det blir för ofta blir det svårt att förstå.

Jag håller med om att vissa bara skriver utan att tänka men du behöver inte ta det så hårt,sköt dig själv.

Ja det är i alla fall värt ett försök att stava rätt!

allså ta f*n och ge dej jellyfish man kan inte först skälla alla som skriver fel och sedan vara snäll allså jag och alla andra medlemmar som e uberfuskare och över har erfarenhet om sidan vi vet vad respeckt e viist många e kaxiga mot mej men tillexempel finaly_man e lite elak men han e mer erfaren än mej om en elte gamer eller modertaor eller småkändis skulle säga till mej hålkäften då skulle jag lyda för dom vet mer än mej om sidan men det e ju för f#n skratt retande du e prao och ka lära lla mods och elite gamers och så vidare hur man ska upföra säg vänta tills du blir över mej och viist jag stavar fel hela tiden men allså jag e här för skoj skull inte för att stava rätt!

Hur väl man skriver har ingenting att göra med vilken rang man har. Man kan vara legend, veta allt om fuska.se och ändå skriva som en kratta.

Och du har varit med sedan den 25:e juni vilket innebär att du är en av de minst "erfarna" som du nu vill kalla det. <_<

Så om jag hade sagt:Håll käften hade du lydit?Tycker det är korkat.

Jag hade inte gjort det om inte nån mod eller Admin hade sagt det

Stav fel är ok bara man rättar sig nån annan gång tycker jag...

Men jag tycker inte man behöver bli sur för att nån i 3:an inte kan stava rätt på specifikt (eller nåt annat ord)

Även om man gått ur skolan så måste det inte vara så noggrant!

Vilken klass går du i förresten?

Inte jag heller!

Men man måste hålla me musse lite faktist! jag menar de där över man måste visa respekt mot andra.. Inte då bara lyda som en soldat men visa att en annan är bättre än en själv ändå man tycker de är fel! Men Jellyfish du är dålig på o visa respekt..

de borde du öva dej på <_<

Stav fel är ok bara man rättar sig nån annan gång tycker jag...

Men jag tycker inte man behöver bli sur för att nån i 3:an inte kan stava rätt på specifikt (eller nåt annat ord)

Även om man gått ur skolan så måste det inte vara så noggrant!

Vilken klass går du i förresten?

Jag ska börja 9:an om det var mig du menade.

Jag respekterar många här, men dock inte alla. Respekten för mej beror på åldern och hur dom uppför sej. Även hur bra jag känner dom också. Jag respektar inte en 4:a som jag inte känner, dock känner jag många 4:or och respektera dom lite. Många små barn som har växt upp hos min dagmamma (gick där tills 4:an) och dom respekterar mej mer än någon vän.

Ta mej inte bara för en uber fuskare, jag tar inte bara er Eliter för bättre personer.

WOW, Över-reaktion! (om de e nått jag ska klaga på) :bah:

Själv tycker jag att man borde få stava fel lite ibland.

Det går faktiskt nästan lika fort att läsa ett ord som har första och sista bokstven rätt (och sen kan alla andra btsokäevr va "huller om buller").

MEN om man skriver ett helt inlägg fel utan punkt och komma och inte stavat riktigt rätt på några ord (1-2 st) så kan de faktiskt vara rätt jobbigt att läsa det, och i bland så kanske man t.o.m. hoppa över det.

Men ifall ni gör fel, gör som suna använd Redigera/Ändra knappen.

:visslar:

Senast ändrad:

Jellyfish = Blivande svenskalärare.

Alla stavar fel. speciellt om man skriver snabbt, då s kan bli d osv.

Musse Pigg, man ska respektera ALLA. dom som är prao ska respektera alla från prao till legend och dom (den :D ) som är legend ska respektera alla från legend till prao!

Har inte hängt med i tråden nu men jag håller med Jellyfish faktiskt... Och det du säger Jedi Gamer. Igentligen så är inte jag en Gamer men jag gillar spel och man måste inte vara en gamer för det eller? Sen får man väl träna på att klicka på rätt tangent knappar. Själv är man ju snart en fjortis :P Men det är bra att du tar upp det här.

tala för dej själv <_<

hörni vilken bråk jag vissa respekt till de som vissa mig respekt man ska inte bara vara shyssta till de som har högre rank man ska också vara snälla mot alla andra här om ni gör det kan alla trivas men kolla nu ni snacka om varandra att de stavar som krattor man ska inte bedöma andra så länger man inte har sett sin egen stavning....läs nu var jag skrev och lär er ingen kan vara bäst men alla kan vara nåt som ni ser stava jag inte bra glömer massor med punkt och allt men jag bryr mig inte jag trivs här och min personlighet är så

är man sträng så kan man va sträng men man kan skrivar på ett snällt sett att du har gått över den linje där ens tålamod är och då får man säga till ^_^

Vad menas med "fjortis"??

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.