Gäst anubis Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 du admin ville bara svara på #21,s fråga snällt sen lovar jag att ta det på pm:om jag vill nått.du #21 jag håller med dej till fulo det e ditt privat det har inte jag med och göra MEN har du nånsin tänkt när du frågat mej personliga frågor att det e MITT privat liv? om du så som tar upp nånting om mej på en tråd ommej från och med nu ens kommentera mej snällt eller säg she--rene eller nått som har med mej att göra då ska du anmäld så dett ryker om det och kan du lika gjärna byta i din presss till kvinna så feg du e då *knäckt*. så det vad var jag hadde på hjärtat tillbaka till ämnet...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag vill bara säga att nu tycker jag att #21 går alldeles för långt. När jag skapade tråden så var det aldrig meningen att hacka på folk som kanske har svårt att stava pga dyslexi eller att dom ursprungligen är från ett annat land och därför kan ha lite problem med språket. Och att lägga in sina inlägg i word - lägg ner. Vem orkar det? Jag har bara menat att man kan försöka att titta igenom sina inlägg innan man skickar iväg dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Jag vill bara säga att nu tycker jag att #21 går alldeles för långt. När jag skapade tråden så var det aldrig meningen att hacka på folk som kanske har svårt att stava pga dyslexi eller att dom ursprungligen är från ett annat land och därför kan ha lite problem med språket. Och att lägga in sina inlägg i word - lägg ner. Vem orkar det? Jag har bara menat att man kan försöka att titta igenom sina inlägg innan man skickar iväg dom. Kolla på åsvald så förstår du vad jag menar. <_< She-o-rene som nu heter 0010. <_< Det är sådana som är jobbiga. De som är väldigt dåliga på att stava och stavar extremt mycket fel bör skriva i Word. De som kan stava ordentligt kan gå direkt. Enstaka fel är OK. Många fel är INTE OK. Redigerat 12 Augusti 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vem bestämmer det? :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vem bestämmer det? :) . Vem bestämmer vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (# 21 @ 12/08-2004 17:57:36) vem bestämmer det? :) . Vem bestämmer vad? vem som bestämmer att många fel inte är okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (Boiuthh @ 12/08-2004 18:59:28) (# 21 @ 12/08-2004 17:57:36) vem bestämmer det? :) . Vem bestämmer vad? vem som bestämmer att många fel inte är okej. Det är bäst för alla. Hur roligt är det att tillbringa dubbelt så lång stund på ett inlägg för att det är helt otydligt vad som står? <_< Enstaka fel är OK. Många fel är INTE OK. Det tycker jag att alla borde lärt sig. Har man dyslexi är det en sak. Har man inte det och stavar fel så är det mycket illa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
esron Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Håller med dej! Det e omöjligt att läsa vad han skriver!. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Håller med dej! Det e omöjligt att läsa vad han skriver!. HON Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Moget skrivet av en moderator... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jellyfish du är mod nu så lås tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Moget skrivet av en moderator... <_< jellyfish var ju inte Mod då, när han gjorde tråden. Desutom gjorde han den för uppmärksamheten. Jo, låsa kan vara bra nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg