pollenallergi Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har precis läst ut den och jag tycker den är minst lika bra som alla andra sagan om ringen böckerna ! Är det någon annan som tycker som jag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 har inte läst ut den,men den är bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 är den lika trög att komma in i som sagan om ringen böckerna? om den inte är det så kan jag tänka mej att åka till biblioteket o låna den. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Den är inte så trög som dom andra tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 är den lika trög att komma in i som sagan om ringen böckerna? om den inte är det så kan jag tänka mej att åka till biblioteket o låna den. :) Den är mkt roligare i början ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jag har precis läst ut den och jag tycker den är minst lika bra som alla andra sagan om ringen böckerna ! Är det någon annan som tycker som jag ? Jag tycker den är jätte bra! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 den e bra men lite seg i börgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Sagan om ringen är trögar än bilbo iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Jo, men stör mig på när Gandalf frågar vad han menar med God Morgon eller vad det nu var :P Det tycker jag e skoj ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) Jag har nyss börjat att läsa bilbo nu när jag har läst ut gömda och asyl Redigerat 14 Juli 2004 av Mihawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Men härsken på ringen är endå bäst av dom alla enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Men härsken på ringen är endå bäst av dom alla enligt mig! håller lungt med dig ;) och jag har läst ut bolbo för länge sen och sitter nu med första boken som jag har hållt på och läst i ca 2-3 år(ha blivit lite less på den så jag läste andra böcker också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.