Neko Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Earthbound är också ett bra spel. Lufia, Dragon Quest 5, Secret of Mana, Illusion of Gaia, Breath of Fire, Secret of Evermore, 7th Saga, Romancing Saga 3, Soul Blazer, Uncharted Waters, Magic Knight RayEarth, Live a Live, Ys 4: Mask of the Sun och Star Ocean är också mycket bra spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jo men hur många har du klarat HELT? och hur många av dom andra har du spelat mer än 5 timmar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) Har klarat Secret of Mana, Secret of Evermore, Illusion of Gaia, Dragon Quest 5, Chrono Trigger, Breath of Fire, Earthbound snart klar med Tales of Phantasia och dom andra håller jag på med. Spenderar min tid på RPG spel ungefär över 12 timmar om dagen. Datan sitter jag vid över 16 timmar dagen. Så för det mesta spelar jag RPG's. Redigerat 17 Juli 2004 av Ninja__Scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Illusion of Gaia lätt men jag sitter fast vid tillfelät=( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 secret of mana, star ocean och secret of evermore e asbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Spenderar min tid på RPG spel ungefär över 12 timmar om dagen. Datan sitter jag vid över 16 timmar dagen. Så för det mesta spelar jag RPG's. Funkar det för dig att spela chrono trigger för mig så kan jag inte komma längre vid råttan! alltså funkar det för dig på datorn!!?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 18 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Ja, det funkar. Hadde också problem med att trycka in dom där knapparna som råttan säger, men klara det tillslut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) chrono trigger.och FF6(jag tror det är 6an) Redigerat 8 Augusti 2004 av toxic avenger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 chrono trigger :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 20 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Ingen som tycker Tales of Phantasia? :( Det är ju världens bästa RPG spel genom tiderna! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Asså tales of phantasia är det bästa som finns håller på att fixa thors svärd och secret of mana äger lätt sienken desiensu är oxå skit bra chrono tiger äger fett mario rpg är grymt bra terrenigma är ultimat soul blazer är väldigt bra illusion of gaia är skit bra hmmmm va finns det mer för spel??? men iallafall du har bra smak på spel ninja__scroll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Chrono Trigger är en av de fem besta spelen i toplistan! grymt bra spell när jag klarade allra sista bosen och skulle klara utt spelet så hakade det upp sig och efter det kan jag aldrig vinna en match mer så jag klarade aldrig utt det :( GRRRRRRR JAG ÄR RASANDE KAN MAN INTE FIXA DET!?! :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg