ouagadougo Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Sbårt att välja mellan earthbound, chrono trigger och Zelda: A Link to the past. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 final fantasy mystic quest e det roligaste jag har kört har och testat lite chrono trigger och final fantasy 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 mario RPG är jävligt schysst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krabban90 Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Jag tycker lätt att secret of mana är det bästa rpg spelet :D har klarat det typ 3ggr å är sugen på att köra det igen... nu gäller det bara att hitta det i nån gamal garderob:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrChrister Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Chrono trigger äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Super mario rpg så klart det äger lika mycke som yoink :cool: Håller med dej. Super mario rpg är skit bra! (även fast jag fasnat). Redigerat 29 Juli 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 super mario RPG och earthbound är roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Är det rpg spel bara till SNES i denna tråden? Till gba tycker jag att mario & luigi superstar saga är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg