Schassen Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 min kopis har ett program som d står hur man gör en och jag tror att han hittade den via google.se Citera
Rallypacker Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 du kan göra ett bildspel i windows... 1. Gör en mapp som du lägger in alla bilder du vill ha med i din skärmsläckare. 2. högerklicka på skrivbordet och klicka dig fram dit du väljer skärmsläckare 3. välj eget bildspel och välj mappen med dina bilder i. Det funkade för mig!! Citera
Shockwave Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2004 det har jag gort nu men vet någon om att göra en egen rölig skärmsläckare Citera
Ozoon Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 jag gjorde en förut genom gamemaker. skapade en fil som jag sedan ändrade .exe till .scr Citera
Shockwave Skrivet 15 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Juli 2004 jag hitta en sida där man kunde göra en skärmsläckare enkelt...fatta inte ett smack Citera
Shockwave Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2004 använd paint hur då :blink: Citera
Anonymiserad Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 jag gjorde en förut genom gamemaker. skapade en fil som jag sedan ändrade .exe till .scr hur ändrade du till .scr?vilket program? Citera
Katt Skrivet 11 Maj 2007 Rapport Skrivet 11 Maj 2007 jag gjorde en förut genom gamemaker. skapade en fil som jag sedan ändrade .exe till .scr Coolt! Går det? @ DaDiBoM: Ozoon bytte nog bara helt enkelt filbetäckning. Annars går det att göra det me DevCPP, om du kan C++, dvs... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.