Slasktratt Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Efter ett tag har jag märkt att det är krävande att ständigt vara aktiv i forumet, detta stör mej. Men eftersom jag är en "etablerad" fuskare på fuska så känns det liksom lite jobbigt att lämna Shanks, Spidey och dom andra.. Därför gör jag en paus. Men jag har även en anledning att sticka; Vårat internet har "krasat" vilket betyder att jag inte kan komma in för det mesta. [Detta var en lyckominut ;o)], så, nu så.. FORUM.FUSKA.SE - 4-ever GrizzlyPäron - PoPcorn - Broder Kassler - PePsodenT - Broder Kassler - Funky, det har varit mina namn. Och kom ihåg: Alla vill till himlen men ingen vill dö.... Hej, hej! :gitarr: HEJA GAMECUBE! Good luck in the fortsättning Redigerat 16 Juli 2004 av Sunny Sunshine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 Det är en sak om du tar en paus men lämna inte! snälla! Det är ju typ du som piggar upp med dina roliga skämt och fuka.se skulle inte bli isg likt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 -ber admin avregestrera mej- -lås ämnet- -kom ihåg mej- - kommer kanske tillbaks men då som nån annan- hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 oh, herregud! du är ju #6 småkändis! så ska du börja om som prao! gör en enkel paus istället är mitt enkla råd till dej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja gör som jedi gamer säger, snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 1880 inlägg e mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Men det kan ju vara kul för honom att börja om men lova att du döper dig til typ nåt som liknar sunny sunshine! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det kom en snubbe med kortklippt hår, röd keps o skinn jacka till oss idag som fixade vårat internet. Så jag stannar men kommer inte vara så fruktansvärt aktiv i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Aja bättre det än att du slutar iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.