Dream Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 jag vann filmen i en tävling men det står för 15år jag är 12 borde jag se den vågar inte kan jag få råd Citera
Neko Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 (redigerat) Hmmm... Det verkar som filmen har humor, men dom slåss typ hela tiden? (rätta mig om jag har fel) Tror inte det finns ''blod'', med i filmen, men våld finns det =P Resultat: Tycker du våld inte är något, så se den. Redigerat 16 Juli 2004 av Ninja__Scroll Citera
Offline Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Skrivet 16 Juli 2004 Hmmm... Det verkar som filmen har humor, men dom slåss typ hela tiden? (rätta mig om jag har fel) Tror inte det finns ''blod'', med i filmen, men våld finns det =P Resultat: Tycker du våld inte är något, så se den. LOL!det är MASSOR av blod i fimen!! ruffy.d, skicka ett pm till ytterman..han e det största tarantino f*n jag känner till.. Citera
Ratchet Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Min farbror såg den och han sa att den nog hade varit från 18 om den gränsen fnns i sverige, men min kompis som är 11 såg den när han var 10 och han tyckte inte alls att den var hemsk eller så men han brukar se såna filmer! Jag tror att han så t.ex resident evil för första gången när han var 5/6! Citera
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 (Jedi Gamer @ 16/07-2004 23:21:04) Hmmm... Det verkar som filmen har humor, men dom slåss typ hela tiden? (rätta mig om jag har fel) Tror inte det finns ''blod'', med i filmen, men våld finns det =P Resultat: Tycker du våld inte är något, så se den. LOL! det är MASSOR av blod i fimen!! ruffy.d, skicka ett pm till ytterman..han e det största tarantino f*n jag känner till.. Aha.=P Undrar varför jag överhuvud taget skrev här när jag inte sett filmen.. Citera
Ytterman Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Skrivet 17 Juli 2004 Hehe. Här kommer jag med min expertis. ;) Nämen, vad har du sett för filmer tidigare? Är du 12 så borde du kunna se den, men som sagt, det beror också på vad du sett för filmer innan. Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Skrivet 18 Juli 2004 se den.det är bara lite blod som tok sprutar ut när beatrix hugger av armar och sånt.synd nog blir det svart vitt när hon petarut ögat på ena killen i the crazy 88! Citera
Dream Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 jag har sett många filmer jurassic park 3 2 och 1 och scream filmer men jag har hört att det är jätte överdriven blod i kill bill Citera
Karata Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 (redigerat) Det är inget JÄTTE äckligt precis, men den e ju blodig. Redigerat 23 Juli 2004 av karata Citera
Offline Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 (redigerat) Hehe. Här kommer jag med min expertis. ;)men du är det största kill bill f*n jag känner till!se bara på din avatar :) Redigerat 23 Juli 2004 av Jedi Gamer Citera
Karata Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Ja, och han har gjort en kill bill bakgrund också :P Citera
mr_game Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 kill bill är inte bra film för mycke våld :angry::angry: men jag är snatr 15 år jag tittar heller på the hulk Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.