Offline Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Va?! tycker du the hulk är läskig?? :blink: men iaf..kill bil är som jag sagt tifigare, Väldigt blodigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag ÄLSKAR kill bill så jag tycker du borde se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Men när det är som mäst Slash Slash så är det svartvitt, så det e bara att se, Mer skoj än läskig, vill se volume 2 me, tycker det va pissit att man inte fick se när han "Killar BILL" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hej hej jag e som dom flrésta vet ett uma thurman och o-ren ishi f*n allså dom båda e i kill bill ochvisst e det väldigt mycket blod om du inte sett så många blod filmer inann drömmar du säkert mardrömmar men det e en skit bra film (mvh she-o-ren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Den är blodig men jag tycker du ska se den. Den är ashäftig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 det är bara blod...synd nog...jo men beatrix petar ut ett öga på ena i the crazy 88 men då blir det svart vitt :( det ska kanske komma en special utgåva påp dvd med sista striden helt i färg! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Du kan nog se den jag är 11 och har inte blivit skraj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 det som e "farligt" i den e bara att typ några ben åker av och det sprutar blod... sen e det typ inget mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 kan inte vänta till en utav filmerna som inspirerade quentin tarantino att göra kill bill kommer.Thriller!en svensk rape revenger film!släpps september. Thriller a cruel picture A.K.A. they call here one eye! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 era kommentare låter mest som att jag ska ser den men jag har sett början lite en tjej hugger och jätte blodigt och så gilla inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 det här är kanske lite off topic men jag såg quentin tarantinos pulp fiction igår och den var ju ganska bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Se Reservoir Dogs också :) Tarantino misslyckas aldrig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.