Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 hur långt har ni kommigt på erat colloseum om ni har något vilken stad är ni i har ni fassnat jag kanske kan hjälpa er Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 om ni har fassnat i pyrite town så åk tebax till staden före och hämta ett kugg hjul sedan gå till ett hus där en professor ramlade ut och blev skadad sett in hjulet på rätta platsen och kör pyrite coloseum sedan finns det en vakt utan för huset som är låst han släpper in dig av misstag och möt alla när du gjort det finns det en gubbe där uppe klara han och han flyttar sig och du kan gå in i en grotta klara den och OBS!du måste möta miror.b där (en boss) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Deep Colloseum Vet inte vad man ska göra efter man klarat deep king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orli Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag har kommit till pyrite town men jag vet inte vad jag ska göra jag har klarat första gymmet men sen då???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 ¨Är spelet bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Japp jätte roligt enligt mej men kan nån svara på min fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag har inte äns spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Någon som vet vart man ska göra i Thu UndeR? Jag har nyss (dödat) klarat Venus men vet inte vad jsg ska göra. Vart hittar man nycklen så man kan släppa Silva fri eller vad hon/han heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Någon som vet vart man ska göra i Thu UndeR? Jag har nyss (dödat) klarat Venus men vet inte vad jsg ska göra. Vart hittar man nycklen så man kan släppa Silva fri eller vad hon/han heter? um han tar sig ut själv tja du ska annars följa efter Lady Venus mer info kan du få sen om du skriver i detta forum igen eller pmar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Deep Colloseum Vet inte vad man ska göra efter man klarat deep king tja du ska (om du fångat alla shadow pokemon som du mött) leta efter en tränare med en shadow Togetic efter det ska du barra om du vill få HO-OH (behövs ingen bonusskiva)men om du nu också ska fånga Celebi behöv du bonusskivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 *Tänker* man ska väll hitta någe form av tåg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 *Tänker* man ska väll hitta någe form av tåg? Det i början??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg