Thunder Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Nej! Om du har R-disk ska du Adnvända den där är venus gå ner för trappan gå ej in där venus går in gå ner för trappan sen ska du gå ner för den stora trappan och möta alla gå längst ner där är tåget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Har klarat det nu! Är i labet på han sista gubben försöker fånga rai.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 Men om man börjar med den där lilla krokodiltarzan, var hittar man sen den där eld-igelkotten och hur hittart man dit ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 om man söker på pokemon coloeum ho-oh så finns den här sidan med på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 jag har kommit till MT.BATTLE vet ej vad som händer sedan jag ska fånga Enti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag har klarat sista bossen. Det är den tjocka borgmästaren för alla som ville veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Kan alla säga hur många år dom är som skrivit här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 (redigerat) Jag har klarat sista bossen. Det är den tjocka borgmästaren för alla som ville veta.Jag vet det har också klarat han men det är inte slutetDu har inte mött Deep King än eller hur det är en boss Redigerat 24 Juli 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vad ska man göra när venus har tagit nycklen till tåget :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag har gjort så att mina shadow pokemon har vit stapel. Men hur gör man så att dom får ex.points? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag har kommit förbi där man fick time flute Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 har kommit till där man möter 3:e adminen.. hgon ed Suicune. inte så långt men =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg