Rullis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Zann0,du startade denna tråd,om du nu gilalr x-box,köp x-box.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 han har redan köpt x-box det skrev han i sidan 2 eller3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Sidan 2 eller 3? det finns bara 2 sidor än så länge för mig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 ehrm, det finns 5 sidor <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Men det beror på, jag ahr ställt in på att den sak visa 40 inlägg per sida, ni har kanske 15 eller 20....! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Jag har 15 inlägg per sida :P Redigerat 29 Juli 2004 av Uzama Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) dt är offtopic ´vad jag ville säga med mitt inlägg förut var att denna tråd börjar se ut som två tjafsande snorungar i treårs åldern dt är väl onödigt att tjafsa om saken zannon för dt verkar som om denna tråd endast finns i dt syftet behöver jag säga att jag inte gillar xbox eller snarare så tycker jag bättre om GC Redigerat 29 Juli 2004 av Selkie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 alså gamecube knäcker x-box enligt MEJ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jo men det är väl ganska jobbigt att dra ut och in massa sladdar bakom teven förresten behöver man inte köpa minneskort för 300 styck och man kan faktist spela the legend of zelda ocarina of time och majoras mask snart kommer man till och med kunna spela gc spel på den så XBOX RULES Vilken liten TV du måste ha. Hos mig behöver man inte dra ut eller in sladdar. Och 300:- för 64 MB(Lika mycket som XBOX) är inte dyrt. Om man har fullt på ett Xbox minnes kort måste man köpa en ny XBOX. Eller en Hårddisk Whatever. + att man betalarminnes korten i XBOXet när man köper det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 ehh Xbox har starkare proccesor .. det är bättre tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 MEN då är dt konstigt att GC både laddar snabbare och har minst lika bra grafik inse xbox har mycket processorkraft för att skryta med och sälja bättre den är INTE snabbare eller har bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jo! Xbox har bättre grafik, men Nintendo Gamecube har annorlunda grafik. Xbox har bättre det är självklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg