Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

Gamecube har bra grafik,ungefär lika bra som Xbox och ps2(fast enligt mig har ps2 sämre än Gamcuben),Plus att det är roligare spel på gamecuben,och alla spel till xbox är tråkiga....om man skulle rada upp 100 xbox spel och 100 Gamecube spel skulle det bara va typ mindre än hälften av xobox spelen som skulle vara roliga och mer än hälften på gamecuben som skulle vara roliga...

skit nu börjar jag tjafsa som er!Jag har blivit en barnunge!AHHHH!

 

Plus man kan inte bränna GC spel ön,chippet är inte färdigt! jag vet hemsidan dit men jag tänker ej posta den i detta forum för det är olagligt!plus att datorn kan ej läsa GC skivorna för GC'n läser utifrån och in,men en datorn läser inifårn och ut!(eller så var det tvärtom),och man måste köpa en bredbands adapter och en ny brännare!

 

 

Nu tycker jag att vi avslutar den här tråden faktist!HAN HAR JU KÖPT ETT XBOX!

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

  • 4 veckor senare...

Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart..

Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart..

Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora.

Fasst Gamecube äger Kexbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 22/08-2004 10:21:06)

Xch Boxch äger ju Gaycube  ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart..

Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora.

Fasst Gamecube äger Kexbox

DET VAR ROLIGT! JAG FICK GÅ PÅ TOA 2 GGR NÄR JAG LÄSTE DET!

post-7-1093181565_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...