Veilor Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Gamecube har bra grafik,ungefär lika bra som Xbox och ps2(fast enligt mig har ps2 sämre än Gamcuben),Plus att det är roligare spel på gamecuben,och alla spel till xbox är tråkiga....om man skulle rada upp 100 xbox spel och 100 Gamecube spel skulle det bara va typ mindre än hälften av xobox spelen som skulle vara roliga och mer än hälften på gamecuben som skulle vara roliga... skit nu börjar jag tjafsa som er!Jag har blivit en barnunge!AHHHH! Plus man kan inte bränna GC spel ön,chippet är inte färdigt! jag vet hemsidan dit men jag tänker ej posta den i detta forum för det är olagligt!plus att datorn kan ej läsa GC skivorna för GC'n läser utifrån och in,men en datorn läser inifårn och ut!(eller så var det tvärtom),och man måste köpa en bredbands adapter och en ny brännare! Nu tycker jag att vi avslutar den här tråden faktist!HAN HAR JU KÖPT ETT XBOX! Redigerat 29 Juli 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 GameCube xbox ser ut som en låda med skräp i och kontrollerna är teggelstenar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vad du snacka om Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 köp gamecube :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart.. Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora. Redigerat 22 Augusti 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) äm man behöver inte köpa nya minneskort hela tiden köp två 259 blocks kort så räcker dt dt vill säga ifall du inte har typ 15 spel Redigerat 22 Augusti 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart.. Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora. Fasst Gamecube äger Kexbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jag tycker att man bör köpa Game Cube.. Kae-box har man tyvärr ingen nytta för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Det är en dum ide att lägga en sån här fråga i ett gamecube forum! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (0013 @ 22/08-2004 10:21:06) Xch Boxch äger ju Gaycube ;) , fast Xbox är väl sådär 3 gånger dyrare än en Gamecube. Fast om man har en Gamecube måste man ju springa o köpa minneskort varanann kvart.. Fast jag säger ändå Gamecube, eftersom kostnaders skillnaderna är så stora. Fasst Gamecube äger Kexbox DET VAR ROLIGT! JAG FICK GÅ PÅ TOA 2 GGR NÄR JAG LÄSTE DET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 GAMECUBE ÄGER FJANT BOX DET ÄR STORT OCH KLUMPIG OCH SER UT SOM EN VÄRKTYGS LÅDA KÖP INDE FULA FJANT BOX DET STINKER OCH LIDER AV FETTMA!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 dessutom e d olagligt att chippa sitt x-box... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg