Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


ZANN0

Rekommendera inlägg

Jag tycker att man bör köpa Game Cube.. Kae-box har man tyvärr ingen nytta för.

Får jag fråga vad Kae-box är för något? :huh:

 

Man har mer NYTTA av X-box än GC.

 

CD-spelare & DVD-spelare finns inbyggt.

 

Har GC kanske det? :huh:

 

Alltså gör X-box mer nytta eftersom man kan använda den till mer.

 

Mario64: För visst doftar Gamecube parfym? :huh:

 

Anledningen till att den är stor beror på GANSKA många saker.

 

Vill man ha en TV-spelskonsoll med kvalitet köper man X-box.

 

(X-box kommer att kosta 1499:- fr.o.m. 27:e enligt vad jag hört.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 116
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ZANNO: Fattar inte vad du har att göra i det här forummet i huvudtaget, det är till för gamcube diggare dra åt skogen med ditt tjafs om Xbox, det är bara strunt.

Gamcube är ett nintendo spel nintendo är urgammalt man kan säga att dom kom på iden med spelen om man inte räknar med de som hör till andra mindre bolag. Xbox och Playstation är bara på hitt för att förstöra för nintendo.

Jag fattar inte varför alla har hakat upp sig på att gamecube säljer mindre och kommer sist, det är ju inte för att det är dåligt som det är sist utan för att någon har köpt Xbox och Playstation och sedan har alla härmat den personen för att följa med i trenden allt är en fråga om reklam trend och dumt folk. Alla affärer går efter trenden inte efter kvaliten dom ser att det bildas en trend runt något och då skriver dom att det är det bästa som finns och säljer hur mycket som helst av den varan, folk ser varan och köper den för att reklamen säger att den e så himla bra fast den inte e de. Xbox och Playstation är bara reklam ploja! :evil: :evil: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ursäkta för att jag lägger in ett till inlägg men jag vill bara säga till # 21:

Du har inte tagit reda på till räkligt med fakta så hållklaffen! visst! Xbox har DVD men det har även Gamcube i Japan finns en annan verison av gamcube med dvd spelare. Och till den vanliga Gamceben finns det en cd som man kan köpa som man får med en sak som man kan sätta in i sitt dator modem och sedan kan man ladda ner music, spel med mera dom sålde såna i den engelska CUBE tidningen kan man det på XboX kanske. Stick och brinn med dig eller klara att skriva argument som i längden håller!!!!! :evil: :evil: :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag med

spana in tråden console wars i allmänt forumet

där tjafsas dt redan om saken

jag menar zanno hade väl redan köpt en xbox så att argumentera är onödigt

´hans sinne är redan fördärvat av xbox

Redigerat av orca
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(# 21 @ 22/08-2004 19:43:44)

Jag tycker att man bör köpa Game Cube.. Kae-box har man tyvärr ingen nytta för.

Får jag fråga vad Kae-box är för något? :huh:

 

Man har mer NYTTA av X-box än GC.

 

CD-spelare & DVD-spelare finns inbyggt.

 

Har GC kanske det? :huh:

 

Alltså gör X-box mer nytta eftersom man kan använda den till mer.

 

Mario64: För visst doftar Gamecube parfym? :huh:

 

Anledningen till att den är stor beror på GANSKA många saker.

 

Vill man ha en TV-spelskonsoll med kvalitet köper man X-box.

 

(X-box kommer att kosta 1499:- fr.o.m. 27:e enligt vad jag hört.)

ja GameCube har slaxs nintendo DVD MAN köper små cd.n i andra länder.GameCube är grymare Utveklat bättre spel en Verktyggs lådan som ska lägga i sopp tippen kan inte ens göra bra spel GameCube har mer spel som äventyr det är bäst.och den är inte för stor för den har mycket saker <_< .vadå rå PSP kommer vara jätte liten som en tennis boll och det kommer finnas så man kommer kolla på film mp3 funktion och mer. Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...