Quisties Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 kan någon komma på ett namn till min nya katt? jag har funderat på att döpa den till Quisties, men jag är inte riktigt säker. Det är en Svartvit hona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jo quistis är ett bra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag döpte min syrras katter till leatherface och freddy krueger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Vad sägs om Nazgul.Aragorn :wub:, mästar katten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Quisties är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 MinIBod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag tycker Det finns redan en likadan tråd Tiffany Gun Kattis Cathy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag döpte min syrras katter till leatherface och freddy krueger. ROFL!!springer den omkring med en motorsåg eller?! :lol: back to trophic, jag tycker du tar Quisties Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 eller månzas så inte bara min katt blir kallad mosart (eller hur han stavas m.m.) :P men quisties får duga =D fast jag skulle ha joibbigt med att hojta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 kan någon komma på ett namn till min nya katt? jag har funderat på att döpa den till Quisties, men jag är inte riktigt säker. Det är en Svartvit hona. Märks att du gillar Final Fantasy så ja.. Det är ett bra namna annars så finns det Rinoa, Tifa, Aeris och m.m! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cina Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Quisties låter väl bra tycker jag.. lite annorlunda o orginellt :) Har själv haft 3 st katter (två kvar i livet) o hade tyvärr icke själv äran att få döpa de små liven, utan de har jag fått överta av min bror som hade sååååån fantasi o döpa dem till Totte, prinsen o Mushu. Så, som sagt, jag håller tummen upp för Quisties..! Orginellt o fint :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.