bladeII Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Snälla kan nån säga hur man gör för att använda eon ticket????? :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Man kan komma till Suthern island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Snälla kan nån säga hur man gör för att använda eon ticket????? :( :( Du kan inte få den i spelet, du kunde fått den via club nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Om du redan har den ska du bara gå till Lilycove till båtstaitonen,så kör dem dig dit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Jag har fått min genom action replay men jag har redab provat åka med den men man kan bara åka som vanligt finns det inget man ska göra för att kunna åka med den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag har samma problem som blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 var och hur får man den? (eon ticket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Eller hur... Jag har bara fått en ticket till War Tower. Finns de fler eller är de den ni snackar om? En annan fråga som är så löjlig att den inte förtjänar ett eget thread: Vart kan man köpa Ether (som healar PP)??!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Man kan inte köpa ether,hitta den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Kan man inte köpa ether!?!?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 näpp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKing Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Var får man ticket till War Tower? Var får man eon ticket? :cry: Vad är action replay? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg