Just _me Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det är så att jag inte kommer någonstans i spelet... *snyfft* någon som vet någon bra sida med någon guide??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Jag kan hjälpa dig om du säger var du är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 www.gamewinners.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grollo Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) I vanliga spelbutiker kan du köpa "the complete official guide", kostar cirka 150 kr. Kan verka lite dyrt, man det är absolut värt det! Redigerat 22 Juni 2005 av grollo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag kan hjälpa dig om du säger var du är! jag med. jag har klarat spelet tre gånger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 har aldrig haft nån så guide men är de på engelska eller svenska? jag rekomenderar gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magi man Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 (redigerat) tryk på här http://www.gamespot.com/ps2/action/jak2/hints.html hehe hoppas det hjälper :D Redigerat 6 September 2005 av magi man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 allt så gudie till jak2? onödigt!! jag har aldrig gått in i intenet eller kollat på guider för att klara det spelet! det e lika bra att jag hjälper dig att klara hela spelet gratis!! slösa inte pengar på en guide bok. vakna tidigt imorgon och säg högt jag ska klara jak2 idag!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gåije Skrivet 14 April 2006 Rapport Dela Skrivet 14 April 2006 allt så gudie till jak2? onödigt!! jag har aldrig gått in i intenet eller kollat på guider för att klara det spelet! det e lika bra att jag hjälper dig att klara hela spelet gratis!! slösa inte pengar på en guide bok. vakna tidigt imorgon och säg högt jag ska klara jak2 idag!!! Jag har fastnat där Jak skall skjuta ned en herrans massa röda fulingar som flyger. Man sitter i en maskin som skjuter, hmm är det någon som förstår det här? :rolleyes: Känner mig äldst här <_< . men det kanske inte gör något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SPEL NISSEN EMILITO Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 jag har klarat alla jak and dextar och kan alla koder plus att vill ni ha hjälp är det bara säga till mig ok.låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 17 April 2006 Rapport Dela Skrivet 17 April 2006 för det första så är du äldst ja...och för det andra så hjälper det inte med guide där du är du måste ha skicklighet! det ändar som hjälper dig där är odölighet eller något slags slowmotion men såna fusk finns inte i jak2 så du måste helt enkelt klara detta själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg