nooobie Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 snart e det bara en månad kvar :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Typ 10-12 dagar ja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 mmm fy f*n va jag längtar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 onödigt inlägg Xray...... <_< aaa nu börjar jag oxå längta men jag hoppas innerligt att singelplayer delen är bra. Skriv gärna lite vad ni tror kommer hända i singelplayer och vad ni har för förväntningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Rädda jorden kommer dom säga och då kommer Pippo/masterchief och räddar dom.... Hoppas det blir MYCKET längre en ettan... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 aaa hoppas för 1:an story var skit bra men den var för kort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Ja lite längre och lite svårare vore välldigt kul !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 jaa det oxå men det som är svårt är ju att hitta en balans så det inte blir för svårt och inte för lätt men den balansen tror jag bingie hittar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Joo "Bungie" hittade ju rätt bra balans i ettan såå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 Lika lätt som NG ska det vara men tom svårare.... Undrar hur jorden ser ut då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 September 2004 Rapport Dela Skrivet 30 September 2004 "lika lätt som NG" :D . Hoppas inte att de blir lika SVÅRT som NG men svårare än 1:an ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg