pollenallergi Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Fy f*n vad äg den där filmen var! Helt klart värd 89 mb's nedladdning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Alla vet vi att det kommer bli grymmt! Vi vet redan det.Det är bara frågan hur grymt det kommer bli? Här är en bild iaf,...http://www.xfaktor.no/spill/halo2/bilder/bilde50.jpg Just den här är från multi-player läget ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Förhoppningsvis är det välldigt bra.. Humm det där är inte någon multiplayerbild. För det första så är det en ritad (eller hur man ska kalla det) bild. För det andre så Skulle det vara LIVE eftersom det är 7 spelare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 :huh: då e det väl multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 :huh: då e det väl multiplayer Klart det är men jag påpekade bara att det måste vara LIVE.Och att bilden är ritad.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 okidoki :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 Själv har man spelat det på E3 . får inte ge ut nån fakta om spelet tex privata bilder o liknande tills spelet kommer ut. men det var fet grymt att köra . undrar ni hur jag kom in. fanns en dag så att allmänheten frick komma in . kostade förstås 45$ pers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ok så du va i USA då lr? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 ok så du va i USA då lr? :huh: Ja det var jag . konstigt med det lr? var en ren slump faktsikt . vi var där på semester :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 nej jag bara undra men var det härligt då? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 nej jag bara undra men var det härligt då? :D Självklart . speciellt när man körde att ett lag attackerade o det andra anfallde . körde så minst 2 timmar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 12 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2004 men ni körde väl bara zansibar ??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg