Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Det sämsta ? Spelarrollen som Arbiter och dom mörka, dryga banorna.. =Finns undantag= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 svärd e lätt bästa vapnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men mellan noobs tv är det som är mörkt grunts och brutes är kung banerna med arbiter äger för man får köra banshe master chief är bara mesig för du controlerar honom så nu har ni fåt svar på era fråger j,avla bortskämda gamers ni skulle inte gjort det bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 vilka är gunts o vilka ä brutes?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Nån kanske redan sagt det här,men jag orkar inte läsa igenom 106 sidor Halo 2 fick 10 av super play 10 grafik 10 ljud 10 kontroll 10 uthålligthet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paim Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Halo 2 e fett ^^ Synd bara på storyn.. den känns inte riktigt klar :P ni som spelat igenom förstår nog ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Brutes suger, jag hatar dom!!! Dom är värsta Rambo.Grunts är motsatsen. :) Och Prophets är också dåliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 när man ska köra mp var ställer man in han ska se ut och om han ska vara elite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Ta om det grabben :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 när man ska spela multiplayer(mot varandra) så har jag hört att man kan ställa in så att man spelar som elite och ändra saker på Master Cheif, var gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag har inte hört eller vet hur man spelar elite, men för att ändra färg o sånt på MC gå in på Settings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag har inte hört eller vet hur man spelar elite, men för att ändra färg o sånt på MC gå in på Settings. vad menas med sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg