CS_nörd Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 haha det far skitt lätt jag har redan klarat av det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Man borde få välja själv om man vill spela som Master Cheif eller Covenant... Citerar MeM: Skärpning Bungie :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CS_nörd Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Mellanmjölk fattar du not med 2-månaders provperiod??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Man borde få välja själv om man vill spela som Master Cheif eller Covenant... Citerar MeM: Skärpning Bungie :zzz: Jag tycker faktiskt Bungie har gjort det ganska bra.Att det skiftar mellan master-chief och covenanten.Så har man två olika "campaigns" igång. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 hur många banor fins dt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 mellanmjölk sett bara på mer ljus på dina mörka tv noob desutom så äger det med masterchief och covernant man får ju ha hunters på ens lag =D . desutom hellre både masterchief och covernant än bara masterchief för med covernant är det ju med mer baner som banshe banerna också tyckte de hållde vad de lovade keep up the good work bungie inte för att någonsin komer komma in här men =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Shit vad tråkigt att börja på easy då spelar man ju igenom det på 5 timmar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Easy först.Sen svårare och svårare så kör jag iaf. Någon som har köpt Halo 2:s officiella "strategy guide"?Finns att köpa på tradition/EB Games m.fl Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 unreal: Du snackar mest smörja tycker jag. Covenanten heter Arbiter! MeM: Jag är oxå lite besviken, men endast på single player delen. Multiplayer äger! :P Mina favorit banor i Multiplayer är: Lockout och Cougulation. I single: Metropolis och The Great Journey. LuddE: Det är därför man spelar på Heroic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Klart att det är mesigt att blanda in Coventanter i spelet. Man kunde iaf fått välja i början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Covenanter måste vara med! Särskilt Arbiter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Nej. Inte i Halo. Master Chief är hjälten. Master Chief är med på förpackningen.. Inte nån tönt coventant. Mesigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg