Matski Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (redigerat) Grunts är faktiskt söta, inte töntiga. :angry: Brutes däremot är ett dåligt tillskott. Redigerat 13 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Riktigt fett är det!Kan inte vänta till att linka med det!Vet ni hur man använder 2 vapen samtidigt? ja man håller inne y!! sen klickar man på granatknappen för att använda de vänstra..! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 blev lite fel där..hehe* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Söta?Hehe!Roliga är dom dock.Deras roliga kommentarer kan man faktiskt små fnissa lite åt. :D http://www.3dactionplanet.com/halo/images/lifeforms/grunt.gif hehe Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Nej. Inte i Halo. Master Chief är hjälten. Master Chief är med på förpackningen.. Inte nån tönt coventant. Mesigt. =/, Själv tycker jag master chief har blivit lite mesig :P..HAIL ARBITER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Söta?Hehe!Roliga är dom dock.Deras roliga kommentarer kan man faktiskt små fnissa lite åt. :D http://www.3dactionplanet.com/halo/images/lifeforms/grunt.gif hehe Moose Skriker dom fortfarande lika barnsligt som i Halo :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag tycker det e cooolt att vara orbiter men det e banorna som förstör allt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (Orsen @ 14/11-2004 10:29:29) Söta?Hehe!Roliga är dom dock.Deras roliga kommentarer kan man faktiskt små fnissa lite åt. :D http://www.3dactionplanet.com/halo/images/lifeforms/grunt.gif hehe Moose Skriker dom fortfarande lika barnsligt som i Halo :blink: Skriker? Haha ja det gör dom nog.Ovanligt rädda är dom iallafall :D.Själv tycker jag det är ganska kul att dom gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Bort med Arbiter. Eller, man ska iaf inte kunna spela som honom.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 (redigerat) Vad är sämst då??? En av dom är Brutes och det som händer när man har förstörd Scaraben. Det är störigt. Redigerat 14 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag tycker brutes e roliga lite mer utmaning när dem e helt galna än o bara stå där o skjuta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag tycker alla covenants är riktigt coola.Brutes är skitcoola! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg