Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 aaa... Men de kan ju bli förseningar... Som t. ex Master Cheif han påstår att de kommer den 11 november... Men Bungie har lovat att de ska komma den 9:onde det kommer till amerika den 9:e och till Europa 11:e Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 helt rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 helt rätt hur visste du det Haggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 har läst det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Han kollar väl på nätet eller superplay antagligen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Han kollar väl på nätet eller superplay antagligen.. har du superplay tidningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Han prenumerar på superplay.. Funderar på att också börja göra de.. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Han prenumerar på superplay.. Funderar på att också börja göra de.. :lol: jag frågade dig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jaaa du frågade me. Än sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 jaaa du frågade me. Än sen? du är ganske stöddig för din lilla ålder. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jorå.. Jag är jättestöddig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Jorå.. Jag är jättestöddig <_< lägg av och sig så. du är ju inte stöddig! ;) back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg