Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (Pippo @ 07/08-2004 22:27:41) Kommer säkert mer finns dom gamla kvar? nej, tyvärr inte. :( okej men då kommer det fler nya säkert och dom är säkert dubbelt så bra(nästan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ohh... har bara tänkt på singelplayer-banorna... Coolt me nya banor till multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 ohh... har bara tänkt på singelplayer-banorna... Coolt me nya banor till multiplayer bara om man kör på Live (nästan. ;) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Vadå är de inget kul o köra multiplayer annars? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Vadå är de inget kul o köra multiplayer annars? ;) knappast kul men bara 1 kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Om man kör 4 player så är de 2 mot 2.... De va ganska kul på ettan... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Om man kör 4 player så är de 2 mot 2.... De va ganska kul på ettan... ;) helt okej. men om man har live kan man spela 16 st mot varandra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Och Pippo och jag kommer krossa alla eller hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 (redigerat) Jaa.. desto fler desto roligare :D Redigerat 7 Augusti 2004 av Link78 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Och Pippo och jag kommer krossa alla eller hur du kommer att krossa alla förutom Mig :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 Och du kommer krossa alla utom mig mohahahaa :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 7 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2004 hehe.... Lessen :(... Har inte Live <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg