finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jaså? Singleplayer är väl viktigare? Det är ju dte man spelar först, och kanske det enda man spelar, om man inet vill köpa LIVE. Bäst på PC ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det tycker jag med men man får hoppas att Bungie också tycker det men det gör dom nog(har Xbox live) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Dom har riktat in sig Mer på Single-player biten sa dom i en intervju. Dom sa att dom inte försöker skapa något revolutionerande med multi-player delen. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 vadå ljug jag får väll tycka att den är skit bra om jag vill. <_< det tycker du inte alls. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 men hurni.. Ni är väligt off-topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Dom har riktat in sig Mer på Single-player biten sa dom i en intervju. Dom sa att dom inte försöker skapa något revolutionerande med multi-player delen. B) Haggen sa ju just precis (njaa) att dom skulle lägga ner mera på Multi än på Singel. Om det ska vara något revolutionerande, ska det vara singel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Ja men då har vi inge problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 exakt... Vi har kommit fram till att Halo 2 kommer att bli grymt. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag kommer köra så ögona blöder :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Ska du köpa limited edition eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Ska du köpa limited edition eller? Typ men hur mkt mer kommer den att kosta och kommer den på samma datum som vanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Haggen @ 28/07-2004 12:10:34) Ska du köpa limited edition eller? Typ men hur mkt mer kommer den att kosta och kommer den på samma datum som vanliga? B) Ja den kommer samtidigt och den kostar 619 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg