Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det är inte så mkt mer ska nog köpa den om jag ser den när jag ska köpa Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Det är inte så mkt mer ska nog köpa den om jag ser den när jag ska köpa Halo 2 Ska du inte förbeställa Halo 2?För att halo 2 limited edition är det många som ska ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag hoppas de blir bra för jag har förväntat mej mycke :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Nej jag köper det för jag vill ite ha den så mkt men jag ska ialla fall köpa Halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag hoppas de blir bra för jag har förväntat mej mycke :) Coolt med dual-wielding och att man inte kan kasta granater när man använder 2 vapen samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 (Pippo @ 28/07-2004 12:22:58) jag hoppas de blir bra för jag har förväntat mej mycke :) Coolt med dual-wielding och att man inte kan kasta granater när man använder 2 vapen samtidigt. aa detdär med vapnena tycker jag Bungie har listat ut väldigt väll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag med men man kan ju egentligen kasta en granat oavsett om man har 2 vapen. Man kan ju slänga över det andra vapnet till det andra så man har två på en hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 aaa det kan man men dom har nogg gjoer så för att man inte ska bli för kraftfull Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 aaa det kan man men dom har nogg gjoer så för att man inte ska bli för kraftfull Det har du rätt i, Tänkte inte på det!Så coolt det kommer att bli när man spelar inline!!!!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 aaa jag uppmanar alla som inte har x-box live att köpa det när Halo 2 kommer det kommer bli så j*vla grymt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag kommer att vara bort kopplad från världen i en hel vecka!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag kommer att vara bort kopplad från världen i en hel vecka!!! bara en vecka :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg