Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nejdå säg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det var en Spartan II som åkte båt.(Machine gun där bak) Jag tyckte det var coolt, men ni visste väl att man kan åka båt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 NEJ FÖR f*n VA BALLT :D :D :D vad var det för båt????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Näähh, jag hade ingen aning om nån båt, berätta mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag hinner bara säga att det satt en likadan machinegun som på Warthogen på Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Jag hinner bara säga att det satt en likadan machinegun som på Warthogen på Halo. men va f*n hur såg båten ut? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Ohh, vore coolt o köra en sån :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Såg du den bilden i superplay sa du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Men men, det står väll inte något sånnt där eller ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Såg du den bilden i superplay sa du? :huh: Ja, i nummer 100.Men när jag kollade närmare såg jag att det bara var en Warthog i vatten. :meddum: (ta bort with på skylten) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jasså :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Jasså :) vadå onödigt inlägg :D aja jag tror då inte att det kommer komma nån båt i halo 2 men man vet aldrig. Kan nån säga vad det kommer för fordon i halo 2? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg