mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag tycker att postal 2 ganska bra men ett:an är ass dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Joo! Vem såg dokumentären på tv4 om att vi spelar förmycket våldspel?! Ganska bra! dom sa att postal 2 var ett rasistist spel bara för att på videon dödar killen en svart och kissar på en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 De som gjorde den där dokumentären på tv 4 är bara dumma människor på vår jord som försöker att förstöra vär värld. Det finns ingenting rasistiskt med Postal 2. Är det någon som är rasistiskt så är det spelaren. Jag skuter ihjäl både svarta och vita. Det ligger ingen rasism i det. Skulle jag bara skuta vita så skulle det däremot vara rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Bra att du köpt Postal 2! När det nya kommer ut (om ån månad) köp det ochså, eftersom du behöver tvåan för att spela det! MAN KAN STYCKA SÖNDER KROPPAR I DET!! LIE,MACHETE,BOMURANG!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 Ni idioter som tror att man måste döda folk för att klara detta spel vet inget om spelet. Man behöver inte ens slå ner nån för att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Alldels riktigt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det som skilljer Battlefield och Postal är att det inte är likadana effekter med blod osv. Battlefield måste man döda, behöver man inte i postal. Elictronic Arts - Bajs Korvarna, utan roliga effekter! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 aa precis hata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.