Light Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Är det bara jag här lr som tycker det är trist o fuska utan att ha klarat spelet först ?? ;) ' Jag skulle alldrig köpa ett spel o börja fuska direkt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Jag tycker det är trist att fuska direkt. Helst ska man ha klarat ut spelet före tycker jag. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 när jag var mindre köpte jag spel för flera hundra men jag började fuska direkt och dom blev SSSSSSSSSSKKKKKKKKKKIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT TTTTTTTRRRRRRRRIIIIISSSTAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 man ska klara spelen först sen börjar man om spelet för att fuska så gör jag nästan hela tiden och när jag inte kommer vidare så letar jag på walktrouge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 ör samma sak som singan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 fuskar alldrig på xbox för jag har inget! men ska jag skaffa det eller game cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag fuskade alltid direkt när jag köpt ett spel.. Numera fuskar jag efter att ha klarat spelet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det är skit att fuska tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 inte alltid... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Bara när man tycker att spelet är värdelöst eller när man fastnar eller någonting annat. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag tycker det är trist att fuska direkkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Om jag ska fuska så fuskar jag när jag har klarat spelet en gång... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg