Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag me! de är så dött att fuska direkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag fuskar om jag har fastnat nånstans, eller när jag klarat ut spelet. en kompis till mig fuskar direkt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Okej... Säg till honom och sluta för om nåt år tycker han de spelet e s*it trisst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Jag fuskar aldrig innan jag har varvat ett spel helt det e trist! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ok kort sagt det är inte kul att fuska innan man har klarat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 24 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 ok kort sagt det är inte kul att fuska innan man har klarat det Japp helt klart :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag brukar nästan aldrig fuska, även fast jag klarat det. Fast nångång har ju ju slagit in nån odödlighetskod på någon knepig bana ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mave Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 :unsure: Det skulle inte varigt kul om man fuskar direkt. :( Man måste klara spelet först tycker jag! :angry: Det värsta fusket är att bli odödlig! Då kan man klara spelet hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 jo odödlig är absolut det värsta fusket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamer Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 Jag brukar använda walkthrough om jag har fastnat någonstans i ett spel, jag fuskar inte förrän jag har klarat spelet. Jag gör det för att få spelet att vara lite längre. :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg