0014 Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 oj...jag trodde att det var en boss...men det var nån slags Snögubbe...hur dödar man dom?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 snögubbe... i snövärlden... åk in i hatten med näbbattacken i luften (tryck B när du är i luften) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 tack för tipset på hur man klarar gruntilda. Jag ska genast pröva igen. Föresten så har jag klarat banjo-tooie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 snögubbe... i snövärlden... åk in i hatten med näbbattacken i luften (tryck B när du är i luften) tack....hade faktiskt aldrg kommit på det där själv.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag hjälper också gärna till om ni undrar någe :new_asthanos: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 kan man på nåt sett göra så att tiden stannar i sandslottet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Kan du beskriva lite? Menar du på tresure trove cove? nej det går inte... Det är när man ska hinna skriva in banjo kazooie va? öva bara lite.. det ger färdighet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 det är ju assvårt..finns det inget tips nån kan ge...eller ett råd..`=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 hur gör man mellanslag då? man behöver inte göra mellan slag 0014 sa kan man på nåt sett göra så att tiden stannar i sandslottet?? SVAR: man ska slå in efter att ha dödat krabban o skrivit in BANJO-KAZOOIE... lite längra fram i spele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Nej Man kan inte få så att tiden stannar i sandslottet.. Det skulle vara för lätt då.. Men ajg tycker personligen inte att det är svårt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 du är ju erfaren...det är inte jag.. =´( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det går visst att få tiden o stanna, jag vet det... jag e erfaren av banjo spelen, som du kanske fattar och jag vet att det funkar, när man skriver in "CHEAT" ska det låta MU på dom bokstäverna... du måste ha klarat av TREASURE TROVE COVE FÖRST DÅ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg