0014 Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 vad....jag kan inte hjälpa att ajg vill hålla liv i gamla trådar...jag slår vad om 1 krona att Banjo-kazooie kommer att svara här igen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag skriver inte för att spamma eller så, men vi måste hålla liv i tråden, det är bara jag som har nått att skriva, vi klan ju diskutare nåt nytt, te x favvo världar? min Favvo värld i BK är Gobi Valley, och min favvo värld i BT är Grunty industries Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 grunty industries...är inte det den med det dära tåget.... isåna fall gillar jag den också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mm banan man åker in med tåg, den e rolig för den e lite små svår och rätt bra musik till skilnad från dinosaurie banan (minns inte namnet... vilken skam för en Banjo expert) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mmm..men jag gillar ändå grunty industries... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 2a är Glitter gulch mine o 3a witchyworld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 2:a för mig är witchy world Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 sämst är första banan... eller Jolly Roger Lagoon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 första banan är så himla lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, det gör den tråkig, och jolly gillar jag inte för den e så dryg och ospännande... i gämförelse med alla andra banor, 3dje sämst är Clound Cuckoland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, det gör den tråkig, och jolly gillar jag inte för den e så dryg och ospännande... i gämförelse med alla andra banor, 3dje sämst är Clound Cuckoland den liknar den banan på Mario 64 tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 den liknar lite första banan i banjo-kazooie, båda 1a banorna e ju lika tråkiga! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg