0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jaha....men då så....då är väl du ett pjärsvin, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Du är en grön gris med en stor mage som heter meho. han vill ha en findz. du är..............-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst böna Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Alltså pjärsvin är faktiskt ett utdött djur, typ lika stor som en mammut. Har ingen fattat det ännu eller? Det finns faktiskt i djurböcker om det är någon som orkar lyfta sin kropp från datastolen och kolla i den boken. :new_bigcrowd: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 jaha, så roligt att ni visste va de va fö nått, men ba fö de behöver ni itte tykna er!!!!! XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 nog pratat om Pjärsvin...men ajg vill ändå svara påä din fråga om det går att stanna Pjärsvin..om det är en mammutliknande sak så går den npg att stoppa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bikboy Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Den är större än en mammut och grön. och fet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 okej...men på nåt sätt måste den gå att stanna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Du är en grön gris med en stor mage som heter meho. han vill ha en findz. du är..............-- men snälla... det finns inget pjärsvin i Banjo-spelen :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 det vet jag väl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 sluta spamma 0014, jag sa inte till dig, utan till bikboy och är det inte till dig ska du inte svara, och skriv inte nu ett svar till detta där det står "okej, jag ska inte svara" eller liknande, svara inte alls! :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 varför inte...jag kanske råkade spamma där men du är inte min mamma som säger vad jag får och inet får.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 haha jag kunde slagit vad om 1000 spänn att du skulle svara, du är för inlägg tokig, värre än Joy och DÅ är man inlägg tokig! PS. det här var inget personligt mot Joy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg