Selene Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Juli 2004 ni är snälla allihopa som försöker hjälpa mig, jag börjar få en känsla av att det är omöjligt alla verkar ha klarat det på första försöket. jag har hållit på i minst fyra veckor nu! :huh:
Netsire Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Jag hållde på i okså nästan fyra veckkor fast jag har klarat ut star fox nu tråkigt nu men hmmm har du försökt allt du har men det gåt inte???
Tikal Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 ni är snälla allihopa som försöker hjälpa mig, jag börjar få en känsla av att det är omöjligt alla verkar ha klarat det på första försöket. jag har hållit på i minst fyra veckor nu! :huh: 4 weeks? :blink: ni måste ha nerver av stål! men... test of fear blir nå värre...
primat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 jag klarade det direkt med god marginal! :D klicka typ 3 gånger i sekunden B)
Tikal Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 du är en sån där solstrole man inte ser varje dag, Primat? de är typ lit svårt att klicka 3 ggr i sek... de skulle vara att man hade 33 hundradelar av en sek för att bara klicka på knappen en gång!
Selene Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 oki det var ju lugnade nu blev jag väldigt inspererad att klara det...hmmm <_<
Metroid Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 min kompis klara det 2 gongen :visslar:
Selene Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Tack alla för hjälpen! :D Jag har klarat det nu (hmm eller rättare sagt min kompis som aldrig förut har spelat gamcube eller något nyare spel i huvudtaget, men hon klarade det med en penna) Test of Fear var enkelt så fort man förståt vad det gick ut på! :cool:
Spliffor Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Jag klarar knappt trycka 4ggr med en penna
Tikal Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 trycka med en penna? vad e de för knep igentligen?
Selene Skrivet 4 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 Min kompis använde sig av pennan och då klarade hon det på ungefär fem sekunder :student:
Rekommendera inlägg