shacti Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Skrivet 4 Augusti 2004 typ omögligt jag kör fem varv runt dt helv**** farb*** jäv*** (=//&&%¤#" tornet klara dt aldrig jag är beredd att testa vasomhelst nu allså hur funkar knepet med pennan och hur många var körde ni som klarade dt?
shacti Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 dt i mitten som man försöker komma in i asså f*n jag mepprar som in i helsike på missilerna och spirorna runt men på typ femte varvet dör jag
Selene Skrivet 8 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 du menar när man åker på den där fågel- dinosauirien (det är inte då man ska ha pennan det är i light foot villige) det du mennar gäller det bara att skjuta som f*n på mitten av de som sckickar ut missilerna (försök att träffa alla missiler eller undvika dem) :bah:
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Tog mig ett försök. Mina kompisar som har starfox fastnade där och jag bara testade en gång och klarade det. Dem flippade ut. Men nu har jag varvat det och har lånat det av dem och försöker varva det igen för 3:e gången men jag har hjärnsläpp. Minns inte hur man tar sig in i ocean forcepoint temple i cape claw bakom Krazoa huvudet. Det är i det där blå rummet med lite vatten som gör att tricky inte bottnar så man kan inte sätta honom på knappen så dörren är öppen. Och det är fysiskt omöjligt att hinna in i den dörren om man går av knappen.
Tikal Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Tog mig ett försök. Mina kompisar som har starfox fastnade där och jag bara testade en gång och klarade det. Dem flippade ut. Men nu har jag varvat det och har lånat det av dem och försöker varva det igen för 3:e gången men jag har hjärnsläpp. Minns inte hur man tar sig in i ocean forcepoint temple i cape claw bakom Krazoa huvudet. Det är i det där blå rummet med lite vatten som gör att tricky inte bottnar så man kan inte sätta honom på knappen så dörren är öppen. Och det är fysiskt omöjligt att hinna in i den dörren om man går av knappen. jah.... du menar galler dörrarna? de finns en måltavla man ska skjuta Fire blaster på långt upp mot taket... där ska man sjuta och då fylls hela rummet med vatten... då kan du klättra in genom 2 gongar som leder till ett is block som du knuffar ner i vattnet... sedan skjuter du på Fire blaster tavlan igen och då fösvinner vattnet! sedan kan du putta is blocket på knappen och rulla vidare! jag tror att de var så iallafall... låt mej få på peka... klarade cloud runern på dragon rock på första försöket? de tog mej 6 månader att göra de!
Foxyrock Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Cloudrunnern var svår men det gick på typ 5 försök.
Tikal Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 ja då ja... jag men nu brukar jag klara de på första försöket... :ph34r:
Selene Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 jag fick göra det fyra gånger innan jag klarade den (om man blir riktigt förbanad så går det fort) :cool:
Rekommendera inlägg