Hoppa till innehåll

Starfox


Selene

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du menar när man åker på den där fågel- dinosauirien (det är inte då man ska ha pennan det är i light foot villige) det du mennar gäller det bara att skjuta som f*n på mitten av de som sckickar ut missilerna (försök att träffa alla missiler eller undvika dem) :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog mig ett försök. Mina kompisar som har starfox fastnade där och jag bara testade en gång och klarade det. Dem flippade ut. Men nu har jag varvat det och har lånat det av dem och försöker varva det igen för 3:e gången men jag har hjärnsläpp. Minns inte hur man tar sig in i ocean forcepoint temple i cape claw bakom Krazoa huvudet. Det är i det där blå rummet med lite vatten som gör att tricky inte bottnar så man kan inte sätta honom på knappen så dörren är öppen. Och det är fysiskt omöjligt att hinna in i den dörren om man går av knappen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog mig ett försök. Mina kompisar som har starfox fastnade där och jag bara testade en gång och klarade det. Dem flippade ut. Men nu har jag varvat det och har lånat det av dem och försöker varva det igen för 3:e gången men jag har hjärnsläpp. Minns inte hur man tar sig in i ocean forcepoint temple i cape claw bakom Krazoa huvudet. Det är i det där blå rummet med lite vatten som gör att tricky inte bottnar så man kan inte sätta honom på knappen så dörren är öppen. Och det är fysiskt omöjligt att hinna in i den dörren om man går av knappen.

jah....

du menar galler dörrarna?

de finns en måltavla man ska skjuta Fire blaster på långt upp mot taket...

där ska man sjuta och då fylls hela rummet med vatten...

då kan du klättra in genom 2 gongar som leder till ett is block som du knuffar ner i vattnet... sedan skjuter du på Fire blaster tavlan igen och då fösvinner vattnet!

sedan kan du putta is blocket på knappen och rulla vidare!

jag tror att de var så iallafall...

 

låt mej få på peka...

klarade cloud runern på dragon rock på första försöket?

de tog mej 6 månader att göra de!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...