Pippo Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Det verkar bättre en Rainbow six 3 och man ska ju lätt köpa det om man har Xbox live. Ska ni köpa de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Jag har x-box live men kan du berätta om det eller ge en link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Haggen det heter fortfarande inte x-box eller x box,Det heter Xbox...bara försöker lära dig ett och annat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag vet att det heter så jag har bara som vana att skriva x-box. Du förstod ju vad jag menade så du behöver inte påpeka <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag tror jag inte ska köpa de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag tror jag inte ska köpa de... Varför inte? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg