xpliT Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Charizard/ BlastBurn ~ FireBlast ~ OverHeat ~ FlameThrower (Jag visste om den innan du berättade om den, Giga_Bowser) PoliWhirl/ Hypnosis ~ FocusPunch ~ Metronome För er som vill lära er vad man får BlastBurn så lär en gumma på Island Two den. är det bara registeel och regirock som kan lära sig den?Min NidoQueen har lärt sig SuperPower, utan TM. Redigerat 12 Januari 2005 av Delfa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Pokémon: Lugia Attack: Aeroblast :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Typ Aurorabeam chrunsh metronome mimic icebeam outrage chrusclaw (eller vare nu heter) och många fler... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Vad tycker ni om min Charizards attacker? Bara eld... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 pokemon: hitmonlee attack; minns inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Attack: Sky Attack Pokémon: Mewtwo/Lugia/Ho-Ho Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Flame Wheel!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Flame Wheel!!! Den är inte så stark :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Nej, men jag tycker att den är vacker! (Min Arcanine kan den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Nej, men jag tycker att den är vacker! (Min Arcanine kan den) Japp, den är vacker. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 machamp/cross chop deoxys/psyckik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Du har sagt det flera gånger nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg