Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst max99
Skrivet

ja, hon gör det men e hon på destiny island eller vad du sa?

Gäst Soffan
Skrivet

Om man översätter texten där Axel och den blonda killen är med i så säger Axe: ''You cannot talk to Sora!''. Antingen så skyddar Axel Sora, eller så har han typ stängt in han någonstan. =P. Tror mer på att den blonda killen är god, för om man kollar på trailern, så ser man att på Oathkeeper hänger Soras ''Charm'' som han fick av Kairi, och han lovade att lämna tillbaks den. Tror inte han skulle gett den till sin fiende. :blink: Eller så har den där blonda killen snott Soras två keyblades och ''charmen''. =P

EDIT: Dom nya ''vita'' Heartless, kallas för: ''Nobodies''.

Det var en bra förklaring. Jag tror att den där blonda killen är från en annan värld. Likaså Axel. Den blonda killen är Sora fast i en annan värld. Axel kan vara Sora i den 3 värld som finns. Det är vad jag tror iallafall. Den blonda killen är nog från den onda världen och Axel är från Neutral världen.

Detta är bara skvaller jag hört så tro inte på detta. Men jag tror det är såhär men din uppfattning var mycket bättre men ingen vet vilken som är vilken.

Gäst Soffan
Skrivet

Men egentligen kommer Kairi från Hollow Bastion...

Det visste jag med. Ansem och Kairi är Kanske släktingar. Eller far och dotter.

Jag diggar soras nya kläder och hans nya stridsstil att slåss med. Han har tränat mer och det har kalle och långben med :D

Skrivet

den blonda killen med 2 keyblades är samma person som har den långa svarta jackan eller rocken som han har på sig när Riku står på den byggnaden...

Skrivet

Jo, det kan vara han som är den blonda killen, det är vad jag också tror...Men man kan väl inte vara helt säker? ;)

Jag tror Kairi typ är dotter till Ansem, för om man trycker på start, i 1:an så står det ju ''status'' och massa annat. Om man går in på ''Chronicles'' som står i menyn, så kan man läsa alla ansem report's man hittat, och i en av dom säger Ansem att han tänker skicka en flicka till han som ¨har keybladen, det står nånting sånt på den reporten...Och Kairi var inte ''uppvuxen'' Destiny Island, hon var ju uppvuxen i Hollow Bastion, om man ser på film snutten, när hon är liten med sin farmor i Biblioteket.

Vad tror ni? =P

Skrivet

mm kommer ihåg den när hennes farmor berättar...

men jag kan inte sluta tänka på den blonda killen :blink:

vem e han? var ifrån kommer han? vad har hänt me Sora? Var e Sora?

ser ni jag blir galen måste få veta :(

men kanske den blonda killen e Sora? Typ när han ser Nobodies så springer han efter dom o tännker va e Heartless tillbaka´?

elle kanske dt inte e så men men..

så va tycker du Neko,Ninja__Scroll??

Skrivet

Sora är ju med i massa Trailers, och Donald och Goofy.

Den blonda killen vet ingen vem det är. Vissa tror att han är en kopia av Sora. I 1:an lite på slutet blir man en heartless och få gå omkring, sen blir man normal tack vare Kairi, och den Heartlessen som Sora var blir Soras kopia! =P

• Skapa ny...