Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 - "Fabled Countryside"/Beauty and the Beast - "Ancient Greece"/Hercules As for the specific, primary/prominent areas for each of the aforementioned Worlds, a few were mentioned... Fabled Countryside - Quaint/Peaceful Village (one said the latter, another the former) - Forbidden Woods/Forest - Beast's Manor (this is the term that's always been used so far; no "castle" or anything of the like; perhaps if the curse is broken, it'll become "Prince's Castle", or something) Ancient Greece - Thebes (City) - Mount Olympus (Colosseum included) - [The] Underworld (part of it is tournament-based) All the mentioned, practically-confirmed theme-Worlds, thus far, are, in no particular order (some are written about outright, whereas some are here simply going by subtle hints; no word on any sort of Final Fantasy-inspired Worlds as of yet): - Nottinghamshire/Robin Hood - Pride Rock/The Lion King - Camelot/The Sword In The Stone - Prydain/The Black Cauldron (WOOHOO!) All the mentioned/heavily-rumoured themed-Worlds include, thus far - Victorian London/The Great Mouse Detective - ????/The Jungle Book - ????/Mulan (one magazine said "... Mulan ... and The Jungle Book are all expected to be immortalized as playable Worlds in the next installment.") Hittade på www.kingdomhearts2.net
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 nice!! längtar skulle tänka mig betala 1000 kr om jag fiick dt nu!
Spliffor Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Jag hadde någ betalat 1000 kr jag med. Jag har typ råd och köpa till hela klassen :D
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Skulle inte betalt 1000 för det.....Finns faktist mer spel som är bättre....=P
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 mm men ska nog köpa FF-X och FF-X2 för att dra på tiden o inte tänka på Kingdom Hearts 2
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Ska köpa FFX, Dark Chronicle, Dot Hack Part 1: Infection. Älskar RPG's, Whieeeeee! ;P
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Inte för att hoppa in och så ... men denna tråd verka vara ball! Jaja... ivartfall........... eh, ja just det! Vad bra att du kunde all Neko! Tänk dig... detective Musen kommer att vara med... Jag ville se den när jag va liten... KOmmer jag ihåg... jaja återigen till KH2 finns det 3 Keyblade masters!? Ah! Alltså Musse, Sora och han mysko killen i blont, eller mörkblont!? Jag vet att han Rödehårige i Luvan heter Axel tror jag... Också Auron från FF X ska vara med, men han dog ju! OCh det sägs att han gör affärer med hades! ... Att få Tidus tillbaks? Eller Jecht? Jaja, skriv gärna din åsikt om denna!
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 Han som har dom två Keyblad'sen verkar typ vara Soras kopia, eller så är han en tjuv >;P. Eftersom han har Soras ''Charm'' hängandes på sin Oathkeeper(eller var det Oblivion?) Och den fick Sora av Kairi..Kanske han har gett dom till den mystiske killen? ELLER ÄR HAN EN TJUV!?!?!?!? >:P ALLA SKRIV SINA ÅSIKTER HÄR! :D
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 nej tror inte att han e tjuv jag tror att han skyddar Sora! för Sora skulle aldrig tillåta dt och låter lite dumt typ att en tjuv kommer o tar dom... min åsiikt P.S jag startade den här tråden hihihihihih
Rekommendera inlägg