Autobahn Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1. Nån som vet va de kostar när man kört upp sitt första år? 2. Är de värt pengarna? 3. Vilka funkioner finns? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1. Är inte säker men tror 600 kr 2. Absolut specielt alla kommade titlar som kommer i år och början på nästa år. 3. Prata med mic, Skicka röst meddelande, lagra kompisar så att man ser vad dom spelar mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1 100 kr ungefär! jag frågade den som jag köpte de av en och då frågade jag hur mycke det kosta ungefär.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1. 599 skr 2.Halo 2 och alla super bra titlar. 3. allt som Haggen sa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Okej :cool: Verkar bra.. Tyvärr så har jag inga pengar :( Men jag får väl spara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag fick det föra julen så jag önskar mig bara ett års prenumeration till på den här julen smart va :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Jag fick det föra julen så jag önskar mig bara ett års prenumeration till på den här julen smart va :D Helt okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 läängtar till halo 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag me! Kommer bli så j*vla bra :) Men Back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Det kommer också en nu funktion. Det är Xbox live Arcade. Man kan ladda ner arkad spel helt gratis. Det kommer 3:kvartalet i år. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 aa jag har också läst det men det kommer bara dåliga arcade titlar först men dom bra kommer väll sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 aa jag har också läst det men det kommer bara dåliga arcade titlar först men dom bra kommer väll sen Jag tror det. Men ganska coolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg