Boffaroffe Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Ingen översvämmning här i Växjö inte. är du 100% säker. för vissa vägar var avstängda där när jag körde förbi. :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hur skam na kuna skriva här om ens hus är översvämat :huh: en gån komm det massa vaten på vårt toa golv För att du inte stängde av kranen..?..kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Här i stockholm va de översvämningar förut.... Men de va ungeför en halv mil ifrån va jag bodde... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 här utanför Norrtälje så är det inte översvämning.. fast det regnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) det spö regnar ibland i stockholm så att tv:n exploderar nästan hoppas inte det blir översvämning i söder :o Redigerat 29 Juli 2004 av Thunder-Pikachu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Är det nån som bor i ljungby? Där är det översvämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vad synd för dom då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Det är ingen översvämning här i Linköping.. :P en sol har ploppat upp.. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Samma h'r i göteborg,hr e det sol hela tiden nu :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 översvämning usch jag kommer ha alla mina spel då i ryggsäcken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Eeeeee jag skulle någ lägga upp dom på en hylla eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ahh! Sol! 27 grader varmt! Perfekt spela-dator-väder, Solar t.o.m framför datorn. Vilket liv :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.