Hoppa till innehåll

Nya Zelda!


Thunder

Rekommendera inlägg

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

 

 

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(tyke @ 26/07-2004 19:10:16)
(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

 

 

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Link har ju långkalsonger(Nej det här är inte till idg Ness~) av potatis säckar

Det kommer ut 2005

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0013 @ 26/07-2004 19:40:53)
(tyke @ 26/07-2004 19:10:16)
(0013 @ 26/07-2004 12:10:56)

Filmen var a*s grym jag längar efter att få spela det verkar vara värsta äventyret ju men vilken konsol kommer det att spelas på och sånt det är vell gamecub hoppas jag i alla fall. Gött i alla fall att det inte ser ut som Zelda Wind Waker för det s*ger i alla fall grafiken.

Ja vet. TWW grafiken är den bästa på hela jorden. Det här spelet ser ut som Skit.

nej det e den inte han på filmen e grymast :cool: :cool:

 

 

jäkla vilken bra film vet nån när det kommer ut om det finns måste ha det :cool: :cool:

Link har ju långkalsonger(Nej det här är inte till idg Ness~) av potatis säckar

Det kommer ut 2005

Jag tror iaf att det nya zelda kommer ha bättre grafik än vad wind waker hade....

 

Jämför....

 

http://media.cube.ign.com/media/572/572738/img_2123570.html

 

http://www.gamerankings.com/screens4/469050/1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...