Gäst 0018 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Var kan man ladda ner Qvick time gratis så man kan se filmen varför laddar du inte ner den i media player??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 när man är där filmen spelas upp,höger om där finns det en quick time märke och höger om den klickar man på media player märket så laddar man ner den till media player eller quick time fattar du pröva om du inte fattar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Tror Ni att det Nya zelda spelet kommer att bli bättre än Oot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Vet ej om det blir bättre än OoT,OoT är det bästa Zelda spelet genom tiderna,enligt mig:P..Jag ska alla fall köpa ett ex av det nya direkt när det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Nej. Både mörk-ful-Zelda och OOT(Det vet jag) Suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Så klart den blir bätte! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Hur vet du det? Det kanske inte har ngn spelkänsla alls... Man kan inte veta om det blir bättre förns man har spelat det. Eller åtminstone läst recension. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har sett grafiken, läst en förhoppnings recention(10-), kollat på en massa nyheter om spelet, en massa trådar, och hitat en massa filmer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det finns väl bara en film :o vart finns det flera? Förhoppning är knappast samma sak som recension.. Det är att man hoppas att det blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jo på Level7.nu men dom har tagit semester och öppnar inte förrän 18 Augusti, det fanns minst 6 filmer där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 OoT är i alla fall bättre än MM, Jag har bara börjat kört på MM( har zelda collectors disc).och man fattar ju nästan ingenting vad man ska göra på det.alla fall. Det mest positiva med OoT är musiken,den är bara guld! :kung: Men det nya Zelda tror jag blir ännu bättre än T.O.M LTTP(Link To The Past)... Roligare än OoT blir det på ett sätt för man får ju slåss när man är på hästen,det fick man inte ju inte förut.Och jag tror nog att spelet är längre och svårare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg