Hoppa till innehåll

Nya Zelda!


Thunder

Rekommendera inlägg

Jo på Level7.nu men dom har tagit semester och öppnar inte förrän 18 Augusti, det fanns minst 6 filmer där.

Dom har redan öppnat... <_< Länge sen.. det finns bara en trailer än så länge.. tror jag ska kolla. men iaf, du kan inte säga att det blir bättre innan du spelat.

 

 

 

EDIT: HRHR!!! http://www.level7.nu/spel/spel.php?id=1278 Där finns det bara 1 film!

Redigerat av Ness~
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tror jag vet namnet på spelet the legend of zelda ocarino of time 2 eller the legend of zelda the wind waker2

Redigerat av tyke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

:student: kommer inte ihåg riktigt men i går var jag hemma hos min besta kompis sen sa jag:har du spelat något zelda spel.sen sa han:ja.sen sa han att det skulle komma ett nytt zelda spel det som jag skulle säga.han sa att han hade en kompi som var kompis med någon annan och han hade en tidning där det stog:the legend of zelda ocarino of time 2 en fortsättning på det första spelet så.....där vet ni.tidningen var en nintendo tidning tror jag.nu vet du tror jag!?!det här glömde jag nästa i tidningen stog det att det skulle komma till game cube.bara till game cube.det äör säkert.jag har inte hittat på allt :student:

Redigerat av tyke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hallå,endel får inte köpa game cube eller nåt annat.har du inte vetat det det beror på man kanske har ett tv-spel och sen säger föreldrarna t.xl:du har ju redan ett.ungefär.det finns ju fler förklaringar

Redigerat av tyke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...