finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Om jag har rätt finns det ingen Safari Zonen på Guld/Silver när man kommer till Kanto världen. Jag kollade i min pkmn Guld, Silver guide. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 visste inte ens om att zasfari sone finns farst i och för säg så gillar inte jag spelen så mycket till baka till ämnet :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sessa Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Men...Med andra ord kan man inte fånga Chansey då?...:'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jago, det är tvärtom. Chansy utvecklas till Blissy. :P emma watson f*n, det heter happiness.Chansey kan utvecklas till Blissey och Blissey kan utvecklas till Chansey. Stog det på Pokemonsidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 MEn Zafari Zone finns väl i Kanto ELLER Jotho ?? annars måste man byta frånnågot spel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag möte chansey i gräset vid unown grottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag kom in i safarizone för längesen på mitt silver. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 kan man inte möta blissey då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Man kan inte möta Blissy vild. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Du vill ha den för att byta mot en Aerodactyl eller hur! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Hur kommer man in i safari sonen på Pokemon Crystal. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sessa Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Kanske, :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg