Gäst 0018 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Metroid pack måste vara bäst, eftersom Metroid är det bästa spelet till GC. det är det inte.det är ssbm.fast sen är det det nya zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Pkmn coloseum,då får du 2 minneskort :lol: ett med paketet och ett med pkmn spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 dt är bra för minnet tar alltid slut vid typ 10 spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag spelar oxå RE och det är inte kul om man loosar data på det.... Det kan visst raderas Fat Hobbit.. Vem har sagt att webhallen är pålitliga i allt.. Jag har fått vänta en månad på min guide... Jag har inte sagt att det inte kan raderas men det är..få se..nästan 200 kronor billigare :rolleyes: Spelar privat iaf, även handkontroller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Varför skulle det raderas bara för att det är köpt på webhallen??? eller är jag helt fel nu?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 webhallen säljer pirat minnen därför kan minne råka rederas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag köpte ett Zelda TWW pack. Det kostade 2200:- ungefär(9 maj 2003). Jag fick: Ett Platina färgat GC+ en Platina färgad handkontroll(nu för tiden är det lila) Zelda:TWW Zelda bonus CD:n Och så köpte jag ett 16 MB minnes kort för 200:- ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 bra affär nån som har ett bra tips på vart man kan köpa 251 blocks minnen billigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Själv handlar jag över internet, dvs Webhallen eller Tradera. Eftersom att jag bor ute på landet och har några mil till närmaste spel affär :student: Redigerat 29 Juli 2004 av Fat Hobbit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 (redigerat) Madcatz är ju ett bra minneskort..jag har alla fall inte förlorat något minne på det....................än Redigerat 29 Juli 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vilket pack tycker ni jag ska köpa säg gärna hur mycket det kostar också (tänkte på colosseum pack men vet inte) :D pokemon colosseum du får tillomed colosseum spelet och en memory card 59 block och en Pokemon ruby&sapphire Box CD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 finns den med mer minne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg